Camino de Santiago

To nie droga jest trudnością... To trudności są drogą...

NOWY! Camino 2014 poszukiwany towarzysz/ka

NOWY! Autor: Anka26 | Dodano: 2014-04-20 17:00:04

Hej, planuje wyruszyc w kolejne juz Camino, tym razem chciałabym wyruszyc w polowie maja 2014, na Camino byłam juz dwa razy, szłam szlakiem Camino Frances i Camino Norte, teraz planuje takze isc szlakiem najbardziej popularnym czyli Camino Frances, poszukuje towarzyszki/a , wiek bez znaczenia, wszystko do uzgodnienia, pozdrawiam

NOWY! Autor: Tomek | Dodano: 2014-04-20 17:24:59

Moje wrześniowe Camino ma się zacząć w SJPdP i zakończyć w Lourdes. Od Pamplony szlakiem aragońskim "wspak". Może ktoś się skusi?

Wylot w pierwszych dniach września. Powrót 23.09

Buen Camino 

bulatka @ onet.pl

NOWY! Autor: Jd | Dodano: 2014-04-20 21:08:09

witam :) a na początku lipca nie planuje ktoś może przejść Camino Frances lub del Norte? Tak by drogę na "start" i powrót do domu przejechać autostopem ? jestem studentką z południa Polski :) 

NOWY! Autor: Sympatyczka | Dodano: 2014-04-21 10:43:40

Hej ! :)
Poszukuję Towarzysza(
pary mieszane chętniej zabierają:D ), który chciałby przejśc Camino Frances z SJPdP, a z Polski dotrzec do niego autostopem(i tak też wrócic).
Mam 23 lata i mile widziane osoby w podobnym wieku.
Trasę chciałabym przebyc w lipcu (zaczac około 10(15).07 aby przeszedł już największy tłum podążający na odpust) i poświęcic na nią około 25 dni.
Buen Camino dla wszystkich Pielgrzymów :)

symmpatyczka@gmail.com

NOWY! Autor: Anka26 | Dodano: 2014-04-21 11:35:02

w gre wchodzi takze lipiec 2014 i na wyprawe przeznaczam okolo miesiąca 

NOWY! Autor: Madrid | Dodano: 2014-04-21 13:08:50

Witam, może ktoś leci z was na poczatku lipca lub koniec czerwca do Madrytu? 
Stamtad chce przedostac sie do Salamanki i ruszyc Camino Sanabres lub Fonseca z Zamory. Jestem studentem AWFiS. Pozdrawiam

NOWY! Autor: Kobita29 | Dodano: 2014-04-22 11:13:27

Witaj Aniu26,