Camino de Santiago

To nie droga jest trudnością... To trudności są drogą...

NOWY! 500km, 20 dni, 1 cel - z gór nad morze!

NOWY! Autor: Agnieszka | Dodano: 2014-12-17 23:10:16

Witam,

temat może mało związany z camino, ale to właśnie na tym forum poznałam wspaniałych ludzi, z którymi przeszłam drogę francuską  i primitivo. Jako, że nie chcę, by ktokolwiek mógł mi zarzucić, że "cudze chwalicie, swego nie znacie", chciałabym w lecie 2015r. pozwiedzać nieco nasz kraj w drodze z progu własnego domu nad Morze Bałtyckie. Mieszkam niedaleko Głuchołaz w woj. opolskim, więc przede mną nieco ponad 500km do Gdańska. Niestety ze względu na ciągłą niewiadomą, jaką jest termin moich letnich praktyk nie jestem jeszcze w stanie określić dokładnego terminu, alczkolwiek planuję iść między lipcem a wrześniem. Mam 21 lat, obecnie studiuję we Wrocławiu, jeśli znalazłby się ktoś mniej-więcej w moim wieku i chciałby do mnie dołączyć to zapraszam.

Buen Camino!

NOWY! Autor: krzysztof kiełek | Dodano: 2014-12-24 13:03:59

Brawo świetna idea będę trzymał kciuki i dziękował Bogu że jeszcze mamy taką młodzież pozdrawiam życzę wesołych świąt Bożego Narodzenia i buen camino po Polskich drogach i wiem że św Jakub też ciebie będzie miał w swojej opiece a więc WAMOS DESPERADOS PEREGRINOS moje zawolanie na camino frances w 2013 roku 

NOWY! Autor: J | Dodano: 2014-12-26 13:50:52

Jeśli mógłbym coś zasugerować,to proponuję wystartować z Biskupiej Kopy,z góry na samej granicy.Byłem b.dawno temu w tym regionie: Jarnołtówek ,Pokrzywna, no i Kopa oczywiście.Piękne widoki,piękny region i piękne wspomnienia.

Życzę realizacji wszelkich planów w Nowym Roku a w szczególności tych Caminowych,zdrówka i ciekawych pomysłów.

Buen Camino

NOWY! Autor: Agnieszka | Dodano: 2014-12-28 20:14:53

Z okna mojego pokoju mam wspaniały widok na szczyt Kopy Biskupiej, jeśli miałabym wybrać szczyt najczęściej przeze mnie zdobywany byłaby to właśnie ta góra. Pozdrawiam

Buen Camino!