Camino de Santiago

To nie droga jest trudnością... To trudności są drogą...

NOWY! Chcę wskrzesić t

NOWY! Autor: assortlist | Dodano: 2020-10-25 15:30:04

Chcę wskrzesić ten temat, bowiem chociaż niezwykle trudno znaleźć relacje z podróży rowerowej z Polski do Santiago - to jednak odbywały się one i uwagi uczestników byłyby niezwykle cenne - przynajmniej na etapie przygotowań. Wybieram się tam na rowerze samotnie, ale to nie znaczy, że nie chcę korzystać z czyjegoś doświadczenia. Mam wątpliwości dotyczące trasy zwłaszcza w Belgii i Francji. O ile Niemcy przygotowałi doskonałą mapę (Google) z naniesioną trasą (z dokładnością) do kilku metrów, to w żaden sposób nie mogę znaleźć nic  Belgii i Francji. Wybieram się trasą północną i trudno mi cokolwiek znaleźć.

Zapraszam do wspólnego poszukiwania i planowania, a ja z kolei jestem biegłym mechanikiem rowerowym i potrafię dopomóc (przynajmniej doradzić) w sprzęcie.

https://www.assortlist.com

NOWY! Autor: AK | Dodano: 2020-10-25 18:40:37

Moje wszystkie drogi rowerowe do Hiszpanii planowałem i realizowałem na bazie dokładnej mapy:

https://hiking.waymarkedtrails.org/#?map=8!44.0644!1.4089  Waymarked Trails: 

Turystyka piesza i rowerowa po wybraniu w prawym górnym rogu okienka /rower/ i powiększenie.

Częściowo piesze szlaki pokrywają się ze szlakami rowerowymi.

Francja ma bardzo dobrą mapę rowerową z dokładnym opisem każdego poszczególnego odcinka z z ogólnej wybranej drogi rowerowej na stronie :

https://www.af3v.org/les-voies-vertes/carte-du-schema-national-des-veloroutes-et-voies-vertes/ 

Zaplanować trasę można również na podstawie alfabetycznego spisu wszystkich oficjalnych dróg  camina w Europie  i pokazanej  mapy w OSB Bing i Geo JSON z danymi do nawigacji.

Niemieckiej mapy z naniesioną dokładną  trasą nie znam ,wiec proszę o podanie linka.... 

Szkoda tylko,że mapy Google Niemcy nie są dostępne w Strret View w przeciwieństwie do pozostałych państw Europy.

Przyjemnego planowania.  Andrzej