Camino de Santiago

To nie droga jest trudnością... To trudności są drogą...

NOWY! Tylko rowerem z Polski do Santiago

NOWY! Autor: Janbo | Dodano: 2012-01-04 10:14:04


Chcę wskrzesić ten temat, bowiem chociaż niezwykle trudno znaleźć relacje z podróży rowerowej z Polski do Santiago - to jednak odbywały się one i uwagi uczestników byłyby niezwykle cenne - przynajmniej na etapie przygotowań. Wybieram się tam na rowerze samotnie, ale to nie znaczy, że nie chcę korzystać z czyjegoś doświadczenia. Mam wątpliwości dotyczące trasy zwłaszcza w Belgii i Francji. O ile Niemcy przygotowałi doskonałą mapę (Google) z naniesioną trasą (z dokładnością) do kilku metrów, to w żaden sposób nie mogę znaleźć nic  Belgii i Francji. Wybieram się trasą północną i trudno mi cokolwiek znaleźć.

Zapraszam do wspólnego poszukiwania i planowania, a ja z kolei jestem biegłym mechanikiem rowerowym i potrafię dopomóc (przynajmniej doradzić) w sprzęcie.

NOWY! Autor: Row. | Dodano: 2012-01-04 13:37:28


Szkaki i scieżki rowerowe  we Francji :http://au5v.free.fr/carte/Voies-Vertes-France.html

NOWY! Autor: Stef | Dodano: 2012-01-04 13:50:58


Witaj

Janbo, ja w ubiegłym roku jechałem z Polski, przez Francję szlakiem GR-65, wprawdzie to nie północ ale... trasa wymagająca ale cudowna, w szczególności przez Masyw.

NOWY! Autor: Janbo | Dodano: 2012-01-04 14:38:01


Jesteś drugą osobą, która nie narzeka na trudy podróżowania, tylko cieszy się z przebytej trasy i także drugą podziwiającą jej piękno - tak właśnie sobie wyobrażam i chociaż jadę w świat nie pierwszy raz - to jednak pierwszy raz jako pielgrzym i do tego z tak ważną dla mnie intencją. Jeśli pozwolisz - to zadam Ci wiele pytań, które niezwykle mi pomogą i jak mniemam przyszłych podróżników - pielgrzymów "rowerowych".