Camino de Santiago

To nie droga jest trudnością... To trudności są drogą...

NOWY! Kto wybiera sie do Santiago de Compostela w 2012?

NOWY! Autor: Katarzyna | Dodano: 2011-11-17 10:29:13

Od dwoch lat planuje pielgrzymowac do Santiago de Compostela i w lipcu 2012 mam zamiar to przeprowadzic. Nie zdecydowalam czy cala trase czy to rozloze na dwa lata. Poszukuje kogos z kim moglabym to pielgrzymowanie zaplanowac i dokonac. Mam 42 lata, spiewam, jestem studentka obecnie; towarzyska i wesola acz kolwiek ide po skupienie i glebsze spotkanie z Bogiem. Dolacz do mnie. Zaplanujmy to razem.

Kontakt: sikkerhedsnet@ymail.com. Jako temat podaj SANTIAGO. Do zobaczenia na szlaku. Kasia

NOWY! Autor: Cezar | Dodano: 2011-11-25 22:42:30

Witam !

Z checia poznam kogos z kim moge pokonac wspolnie czesc trasy, tj ok 150 km , etap Wuppertal-Beyenburg - Aachen w Polnocnej Nadreni-Westwali. Termin 2012.

caesar.supplitt@freenet.de

NOWY! Autor: Alicja | Dodano: 2011-11-28 00:55:00

a ja szukam ciekawej książki na ten temet, może jakąś ktoś poleci?

NOWY! Autor: Aneta | Dodano: 2011-11-28 12:22:13

Zawsze mozna wejść w zakładkę "rejestr caminowiczów - będą na camino" :) Pozdrawiam

NOWY! Autor: Roman i Leszek z Düsseldorfu | Dodano: 2011-11-28 13:37:04

Wyruszamy 01.06.12 droga Camino del Norte.

Chcemy wyleciec samolotem z Düsseldorfu do Bilbao,z Bilbao pociagiem lub autobusem do Irun.

Z Irun rozpoczniemy nasza piesza pielgrzymke.Chcielibysmy zrobic 33 etapy wedlug ksiazki Cordula Rabe "Camino del Norte -Jakobsweg" Küstenweg von Irun bis Santiago de Compostela .Rother Wanderführer Bergverlag Rother GmbH München.

Powrot 06.07.12 samolotem z Santiago do Düsseldorfu.

Bueno Camino.

Roman.

NOWY! Autor: bogdan | Dodano: 2011-11-29 15:40:00

a moze poszukajcie samolotu z dusseldorfu do bayonn-biaritz skad byloby blizej do irun i szalk przebiega przez biaritz.